28 Aralık 2008 Pazar

Yok artık ama.

Canını sevdiğim erkek milleti. Hatta bazı kadınlar bile.

Hele bir de hepiniz ıssız adam olmayın. Hele bir de olmayın.
Televizyonda sinemada ne görseniz istiyorsunuz ama olmaz ki böyle..

Hayır nedir bu patetiklik biri bana anlatsın.
Kendilerini film karakterlerine için için de değil kelimelere dökerek benzeten insanlar. Lafım size aq.

Zaten kısıtlı olan kelime dağarcığınızla kurabileceğiniz birkaç kalıp beyaz peynir sunuyorum. Yalnız uyarayım sonra bu cümleleri okuduğunuzda çemkirmeyin bana. Onları sizin de zikretmiş olmanız umrumda değil çünkü.

* Abi bu film direk benim hayatımı anlatıyor.
* Ben de bir kere böyle aşık olmuştum. O hayattan da sadece o kız için vazgeçtim ama yapamadım.
* Filmde kendimi buldum.
* Ağlayarak çıktım.

Daha da devam ederdim de.. Yok yahu kimi kandırıyorum ben bile devam edemem bu konuda daha fazla yazmaya.
Çünkü..
Issız Adam benim.
O: Hayır benim!
Bu: Hayır benim!

"Barney Stinson" (How I Met Your Mother) konusuna hiç dalmıyorum.

Hadi.

Notum: Cem Yılmaz'a inancım tam. Zira ufuret bastı bana bu ıssız sapsız adamlardan.

Hiç yorum yok: